Het persbericht: kort en bondig
TwitterTante plaatst je scherp opgestelde persbericht inclusief beeldmateriaal in haar newsroom. Daarvandaan is het bericht uiteraard weer deelbaar op LinkedIn, Facebook, Twitter en G+. En natuurlijk kan de ontvanger het ook copy pasten om in de krant te zetten;-)
De doelgroep; vloggers, bloggers en journalisten
TwitterTante selecteert uit de Twitterdatabase een doelgroep die dankzij onze systemen naadloos aansluit op jouw bericht; mensen die gepassioneerd bloggen, vloggen, posten of schrijven over het onderwerp in jouw persbericht.
Het middel; Twitter
We maken een Twittercard voor je aan, die als basis dient voor de persbericht-tweet. Een twittercard is een bericht met een korte introtekst en een foto met ondertitel. Een klik op de foto linkt je door naar de newsroom met het persbericht.
Het bericht verzenden: uitgelichte tweets
Het bericht wordt verzonden via een uitgelichte tweet. Dat betekent dat deze bovenaan in de tijdlijn van de doelgroep wordt geplaatst. De ontvanger kan deze negeren of – en dat is dus de bedoeling – retweeten, liken of klikken. Na de klik komt hij (via de Twittercard) terecht in de Twittertante newsroom, waar het volledige persbericht staat.
TwitterTante houdt via haar dashboard bij wat het bericht online “doet”
Dus: hoe vaak het wordt geopend, geliked en geretweet. En we bekijken bij hoeveel volgers de retweets weer terecht komen. Verder worden de social media statistieken achter de campagnepagina’s uit deze site er ook bij betrokken. En na afloop van de campagne sturen we je een update, zodat we samen het succes kunnen evalueren!
- GEEN WASTE, MAAR GEHYPERTARGET
- BETAALBAAR
- SNEL EN DOELTREFFEND
Als dit jou aanspreekt en je gebruik wilt maken van de kans op een gratis campagne, neem dan vooral contact op!